Engagementkuur. Een dagelijkse dosis.

Dus jij wil de betrokkenheid van je medewerkers vergroten?

Je bent aan het juiste adres.

Maar, voordat we aan de slag gaan: de Engagementkuur is er niet voor managers die een quick fix zoeken. (Je eigen emotionele betrokkenheid en commitment om de engagement van je team te verhogen is een goede voorspeller van de uitkomsten.)

Voor wie

  • Hij is er voor middle managers die bereid zijn zich een nieuwe communicatiestijl eigen te maken: één van dialoog en ‘partneren’ met je team.
  • En voor senior managers die zich er hard voor willen maken om hun afstand tot de werkvloer te verkleinen.

Het is een kuur voor managers die geen tijd, geld, ideeën en talent willen verspillen door slechtgeformuleerde doelen na te streven, of doelen die onvoldoende zijn afgestemd of waar onvoldoende draagvlak voor is.

De komende 6 maanden ga je op basis van één-tweetjes jouw ‘ene ding’ aanpakken om de engagement in je team te verhogen. Ik reik tools en tips aan, jij voert uit. Maar voordat je in actie komt, krijgen we eerst samen haarscherp waarin je grootste uitdaging zit om het anders te gaan doen.

“Juul motiveert en inspireert, en deelt haar kennis graag met anderen. Zij weet op een prettige manier haar visie over te brengen, te adviseren en te interesseren. Juul is gewoon een erg fijn iemand om mee samen te werken.” – communicatieadviseur, zorgorganisatie

Maar wie ben ík?

Communicatieadviseur (gestart met Identitive begin 2009). En inmiddels gecertificeerd OBM Practitioner (OBM staat voor Organizational Behavior Management). Want: communicatie zorgt voor duidelijkheid en inspireert, maar uiteindelijk communiceer je om mensen tot gedrag aan te zetten dat tot de beoogde resultaten leidt.