Amie Ouderenzorg: nieuwe positionering

2015-09-25T08:57:34+02:00

Van Amie Ouderenzorg (voorheen ZorgContact) kreeg ik oorspronkelijk de vraag of ik een boekje voor medewerkers wilde ontwikkelen waarin ze de nieuwe koers van hun organisatie wilden aankondigen. Hun vraag bleek uiteindelijk groter dan een boekje. Identitive begeleidde ZorgContact naar [...]

Alphatron Marine: wervende nieuwsbrief

2015-09-14T14:03:06+02:00

Alphatron Marine, een bedrijf dat navigatie- en communicatieapparatuur verkoopt voor aan boord van schepen, vroeg mijn ondersteuning bij het professionaliseren van hun nieuwsbrief. Deze wordt drie tot vier keer per jaar verstuurd naar duizenden Nederlandse en internationale relaties. Mijn bijdrage lag [...]

TNO: strategische rol zichtbaar maken

2016-10-03T13:22:23+02:00

TNO, instituut voor toegepast natuurwetenschappelijk onderzoek, vroeg mijn ondersteuning bij het beter zichtbaar maken van de strategische rol die zij (kunnen) vervullen om maatschappelijke innovaties te laten slagen; innovaties die een antwoord vormen op ontwikkelingen als globalisering, klimaatverandering, duurzaamheid en [...]

Minters: nieuwe naam en positionering

2017-02-03T20:47:56+02:00

Maatschappelijke Dienstverlening Nieuwe Waterweg (MDNW), nu ‘Minters, dienstverleners in welzijn’, vroeg Identitive: “Ontwikkel een nieuwe naam, huisstijl en positionering waar alle divisies die na voorgaande fusies bij MDNW horen onder kunnen worden geschaard. De huidige naam dekt de lading niet [...]

Alphatron Marine/JRC: wervende website

2017-06-05T22:16:07+02:00

Alphatron Marine International en Japan Radio Company (JRC) verkopen en fabriceren navigatie- en communicatieapparatuur aan boord van schepen. Als samenwerkingspartners wilden ze 1) een informatieve en wervende website introduceren waar internationale klanten (eindgebruikers en distributeurs) zowel [...]

Ga naar de bovenkant